Bila Si Dia Muncul Ketika Diri Ini Belum Sedia 100%

Dear Mai,
      saya akan datang pada awak tidak lama lagi [esok (14 nov 2011) ]..awak mesti sudah ternanti-nanti akan kehadiran saya bukan? . saya tahu sangat2 akan hal itu . ini adalah pertemuan pertama kita . saya tahu awak pasti teruja . tak gitu? .tapi..biasalah,hidup didunia ni tiada yang kekal .setiap yang datang akan pergi jua . tanggal 30 nov 2011 . saya akan pergi . jadi, awak janganlah bersedih ya! .awak jalanilah hidup awak dengan cemerlangnya ketika saya masih lagi di sisi awak . saya juga tahu awak tidak akan pernah bersedih dengan pemergian saya ini kerana kehadiran sayaa juga tidak pernah awak undang .saya mengerti dan redha .apa2 pon,saya tetap akan datang dekat dengan awak . SEE YOU!!


yg mnulis;
     mr SPM 2011


Hah!! #pengsan#


************************************************************************
SPM? ramai yang kata ---> SPM=penentu masa depan??
                  
                 >>hah? yeke?<<


bagi aku TIDAK!!
SPM sama sekali tak menentukan masa depan seseorang. TAPI SPM adalah PEMBANTU bagi kita untuk meng'creat'kan masa depan kita dengan lebih mudah. itu pon kalau result gempak la kan...kalau tak gempak?
alamatnya kita kena guna jalan jauh lah kalau nak capai angan2 kita tuh . tapi still boleh berjaya jugak dalam hidup kan? see? SPM itu MEMBANTU bukan PENENTU masa depan kita. faham x apa yang aku cuba jelaskan? aku bukan apa kawan2, PENENTU (yang menentukan) masa depan kita cuma Allah .
yelah, kalau kita anggap SPM tu penentu... takut terpesong akidah nanti...wallahualam..aku pun bukan arif sangat pasal agama ni..silap tulis nanti tak memasal aku popular pulak kan...:)


aku creat entry ni bukanlah aku nak  suruh korang tak payah belajar. TIDAK! aku cuma tak nak bagi korang tensyen2 . yelah esok dah nak exam kan .mungkin satu bonus kalau En.result korang cun habiss!! (eh,guna En...tapi cun?abaikan~) korang pun boleh jalan jauh jugak (oversea).




cuma skarang ni korang pilihlah korang nak jalan jauh yang mana satu?
kalau nak yang oversea tu .. aq syorkan tutuplah tenet-menet ni sekarang dan terus amik buku..BACA!!....



ehem2..yang menaip ni pon tak sedar diri...
 okeylah aku da nak tutup ni...


GOOD LUCK FOR SPM CANDIDATE 2011!
                                      and for me toooooo!!!!!


chaw!!