Sorry Mak Cik Cleaner!!!

tertanggal 18 nov 2011 (dalam kelas add math)

jabar: eh Mai! kenapa ni? *sambil senyum2
(nak ngolok aku la tuh..ciss..ciss..ciss)

nashriq : Mai, asal ni? ish aku risau laa tengok kau macam ni..nak telefon ambulans tak?  (tayang muka risau.. dia ingat muka risau tu boleh tutup muka mengolok dia? kirim salam jela.. spesies jabar jugak ni..)

tira : eh korang..tak payah nak ngolok2 boleh tak? kan Mai tengah sakit ni!


aku hanya memerhati keadaan.. malas nak campur..

nashriq : tak..aku nak buat persediaan awal jer...heh! risau nye aku..aku tak dapat nak bayang kalau bini aku nanti macam ni...

jabar : aku tak dapat nak bayang kalau kau ada bini!! hahaha..
(sempat lagi tu budak2 ni)


aku baru je nak lelap...


dayah : Mai..saket perut ea?  (aku angguk) dah makan ubat? (jwpn aku masih ditakuk lama..angguk lagi)


aku : sambil pegang tangan dayah...pegi bilik air jom!!..nak muntah..
dayah :hah?! cikgu..nak pegi tandas!





teha : cikgu dah telefon mak Mai?
T.Dely : dah,tapi tak dapat laa.tak ape, macam ni..awak bawak dia pegi kat kereta saya..



ayuna ngan dayah papah aku...sampai depan tangga jer...


blueekkkk...bluueeekkkk...bluueekkk...bluuueekkk!!!
(semua orang bertempiaran lari..mana tak nye.. aku muntah tanpa bagi signal..sory kawan2!!)


*hah! sebab tu lah aku buat entry ni..nak cakap kat mak cik cleaner sekolah aku...sory sangat2 dah tambahkan kerja makcik2 ni!! (bajet macam makcik2 tu baca blog kau!!..piirrraaahhh!!!!)


Chaw!



No comments: