Wahai Semangatku..

Penat aku cari semangat aku . Entah kemana perginya. sampai sekarang tak balik-balik . dah lupa tuan ke? . aku merayu kat kau wahai semangat . tolong balik sesegera yang mungkin sebelum keputusan SPM keluar . kalau keputusan keluar tanpa kau disisi aku...aku takut aku tak mampu bangun kalau keputusan tu tak 'nice' dengan aku .



  • to Semangat, I want you to come with me tomorrow. accompany me to my school to get my result .
  • to the Result please be nice to me tomorrow . I beg you . pleasse




ntah tak tau mana semangat ni pergi...makan pun macam dah tak dak selera . tido pun macam dah tak lena . hati ni risau belaka . Jumaat ni test JPJ la pulak .




Ya ALLAH , Kau permudahkan lah segala urusanku dan Kau bantulah aku dalam setiap urusanku di muka bumi ini dan diakhirat kelak . kerana hanya Engkau yang tau apa yang terbaik untuk aku . wassalam .


Chaw!

No comments: