My boyfriends! 2

Haaa.. kali ni aku nak tunjuk boyfriend aku yang stylo-mylo pulak..
 nama dia Putera Rayqal Ramli ... kali ni hero kepada mummy Nora Danish.. wink2~
 diulangi.. MUMMY Nora Danish! hurmm.. nmpk gaya nya semua jadi Mummy aku.. 
padahal pangkat kakak je Nora Danish tu dengan aku... hehe... orang kata...
kalau nak anak kena pikat maknya dulu.. haha! (mcm xde kait je?)






like a korean right?


tendang bola pon bergaya..  cute!


Korean theme... SUPERB! handsome boy..


see? I've told you.. he is a stylo-mylo boy... 


handsome +cute + stylo = perfect baby boy  :)


Gambar, ihsan daripada instagram Nora Danish (hot mama) ...

UPDATE!

nah amik la video budak stylo ni... aku rakam guna phone aku yang murah tu... sorry for the low quality of the video :)


video

video ni aku amik kat keek bettyrahmad...kawan kepada mummy Nora Danish.. :)

p/s: entry ni untuk suka2 je...jangan saman saya! :)

Chaw!

No comments: