My boyfriends ! 4

Hari ni dah tak tahu nak buat mukadimah apa...
So, teruslah layan gambar-gambar ni ye...
mesti melting punya tengok pakwe den yang ni...
comel..comel..comel..

alolololo.... hensem nya dia!
dah melting belum?
jom tengok lagi..


hai! nama saya Bakti Arjuna Fitri
cute kan nama saya?
macam saya kan?


anak kak Fynn Jamal & abang Tri
awat la comel sangat anak hampa ni kak ping!!
jom usha gambar budak kecik ni lagi..


buat muka gangster~
Juna!! mata tu, mata tu..buat aku cair je.. adoii~


fuhh! senyumanmu... tetap menjadi pujaan hatiku~


Kalau aku ada anak buah/ adik sedara macam ni.. memang jadi mangsa peluk cium la hari-hari.. tu pipi tu.. macam mintak gigit je? geram aku la..kalau aku dapat budak ni aku cium sampai nangis budak ni aku kerjakan... hahaha... ampun kak Ping!! :D

macam biasa lah sumber gambar daripada instagram daddy Juna dan mummy Juna ...

UPDATE!

yeayy!! aku jumpa budak kecik ni punya video... sorry for the low quality of the video...

video

video ni amik kat keek kak Fynn Jamal.. comelnya Juna!!


p/s : entry ni untuk suka-suka je ya... jangan saman saya! :)

Chaw!

No comments: