My boyfriends !

Selama ni.. kalau aku online aku mesti stalk boyfriend-boyfriend aku...
    Kenapa boyfriend-boyfriend? sebab ramai laa.. keliling pinggang kot~  :)
         okeyy..ni nak tunjuk boyfriend kita yang pertama dengan yang kedua...



Airit Rayyan Rizqin & Airit Rafqa Arjuna
(hero-hero Rita Rudaini)

comel + hensem kan pakwe2 aku ni? hahaha...
       hai mummy Rita! dan-dan panggil mummy... :)
             lagi gambar mereka...


Rayyan adalah peminat tegar angrybird! setiap kali aku tengok patung-patung angrybird mesti teringat kat dia.. elok dulu aku tak minat main game angrybird tu.. disebabkan Rayyan, aku boleh suka pulak dengan game tu.. Rayyan ni pengaruh kuat la...hahaha! * Rayyan dipersalahkan...LOL!      
  
hensemnya awak ni Rayyan.


sumber gambar : instagram Mummy saya! oppss... tersilap! Mummy Rayyan & Arjuna... hahaha..

UPDATE!
baru-baru ni aku terjumpa satu video.. mummy diorang yang upload video tu dekat keek! Jom layan..


video

sorry la.. keek tak boleh download video..so aku rakam pakai phone aku yang murah tu je... low quality of video...

p/s: entry ni untuk suka-suka je ya.. jangan saman saya! :)

Chaw!

No comments: