Kini 2014

tahun dah berubah
dari 2013 dah jadi 2014
semua tarikh yang bertahunkan 2013 dah jadi sejarah
semua aktiviti semasa tahun 2013 dah tinggal kenangan




alhamdulillah..
di tahun baru masihi ni..
Allah masih memberi izin untuk aku bernafas dibumiNya

untuk permulaan tahun baru ni
bagi aku.. belum ada apa-apa yang menarik lagi
dengan mulanya tahun baru
semua orang ada azam baru..

aku?
azam yang dulu-dulu pon tak lunas lagi
then, nak tambah lagi dengan azam baru?
ouh! itu sangat membebankan

sebenarnya
tak ada apa yang nak diceritakan
saja je nak kan tarikh yang bertahunkan 2014 ni ada kat blog
belum tentu lagi masa-masa akan datang aku rajin nak menaip
ni je masa yang aku rasa AGAK rajin

okeylah
gerak dulu..
lain kali kalau rajin aku datang sini lagi

(^.^)